Algemeen > Over dit forum

Er is wat veranderd binnen de MineralsFoundation, maar we gaan door !!!!

<< < (2/4) > >>

Robert Komduur:

--- Citaat van: Heleen Ordelman op juli 05, 2020, 19:55:16 ---Misschien is het handig om even de link te vermelden waar alle informatie is te vinden waar we de bijdrage en of steun kunnen aanbieden?
En wordt mijn membership dan ook automatisch mee verlengt voor het nieuwe jaar ?

Groeten Heleen

--- Einde van citaat ---

https://www.mineralsforum.eu/index.php?topic=40.0

jeroen:
er gebeurt geloof ik niet zoveel meer, zijn r hele volksstammen vertrokken of zo?

Robert Komduur:

--- Citaat van: jeroen op september 02, 2020, 21:23:00 ---er gebeurt geloof ik niet zoveel meer, zijn r hele volksstammen vertrokken of zo?

--- Einde van citaat ---

Ook wij moeten helaas constateren, dat er in de afgelopen periode weinig beweging is hier op het forum. Is dit platform nog wel van deze tijd? Of heeft het digitaal tijdperk ons reeds ingehaald en moeten wij overschakelen op iets anders? Wat vinden jullie?

1923:
Hallo.
Ik vind het een zeer prettige club.
Lekker doorgaan.
Groeten.
Bernard.
1923

David:
Er lijkt inderdaad een vloek te heersen over dit soort fora, wat ik persoonlijk erg jammer vind maar blijkbaar onoverkomelijk. Verschillende zienswijze en ego's komen op een gegeven moment toch tevoorschijn. Je moet je voorts inderdaad afvragen óf MF nog van deze tijd is? Vindplaatsgegevens kan je ook op Mindat vinden, inclusief GPS-coördinaten (niet dat deze altijd kloppen). Voor vragen e.d. zijn er voorts diverse Facebookgroepen zoals bijvoorbeeld het Nederlands Mineralen Forum:  https://www.facebook.com/groups/473993852623196/. In dit soort groepen kan je ook gebruik maken van de zoekfunctie om eerdere informatie naar boven te toveren. Facebook heeft sowieso een megaload aan informatie via diverse mineraalgerelateerde groepen. Maar ook hier zie je versplintering ontstaan. Velen starten een FB groep op met als gevolg dat er te veel groepen komen en informatie ook op meerdere plaatsen tevoorschijn komt. I.p.v. aansluiten op wat er al is moet iedereen blijkbaar zijn eigen ei leggen. Ik heb niet de illusie dat dit zal veranderen. Maar wat zou het fantastisch zijn als er één Nederlandse FB groep zou zijn waarop iedereen participeert..!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie