GEA Geologie Bodemschat Geo Oss Kristalmuseum

Auteur Topic: Beurs Hannuit  (gelezen 6870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jacques feijen

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 603
Beurs Hannuit
« Gepost op: februari 28, 2019, 23:59:39 »
Aanstaand weekend is het weer zover : de geweldige Beurs voor Mineralen en Fossielen van Hannuit wordt weer gehouden.
Ik heb hier vorig jaar al verslag van gedaan. Dus voor een impressie : lees het artikel over de Beurs van 2018 nog maar eens door.
Omdat de beurs voor de 30e keer gehouden wordt is er iets bijzonders aan de hand. Normaal duurt de beurs één dag. Maar voor deze gelegenheid is er een tweedaagse beurs van gemaakt.
Zij die in de gelegenheid zijn raad ik echt aan om een bezoek aan deze beurs te brengen. Er is voor elk wat wils, het aanbod is geweldig uitgebreid en het is er zeer gezellig.

Hier nog wat gegevens :
Meer informatie via deze links: www.minerant.org-secretariaat@minerant.org  Beurzen en tentoonstellingen. In deze lijst vind je de gegevens van de Belgische mineralenbeurzen en enkele beurzen in de buurlanden.Hoewel deze beurzenkalender met de grootste zorg samengesteld wordt, nemen de Mineralogische Kring Antwerpen, de redactie van Geonieuws en de webmaster van deze website geen enkele verantwoordelijkheid met betrekking tot de juistheid van de gegevens. Hannut (BE), 2 en 3 maart 2019, 13-18/10-18 h. OPGELET: uitzonderlijk (alleen in 2019 dus) gedurende TWEE dagen (editie 30ste verjaardag van club én beurs). Beurs (Mineralen en fossielen). Marché Couvert, 1 rue des Combattants, Hannut. Info : Raymond Vanderlinden, Rue des Charrons 26, BE-1357 Helecine. 019 655731,  rvanderlinden@voo.be,  www.champ-hannut.be

Groeten,

Jacques (mijn auto zit al vol!).