Bronze > Voor de beginnende mineralen zoeker

Vakantie Idar oberstein

<< < (2/2)

Famke:
Ik denk dat ik toch de keuze moet maken om het af te zeggen... Doordat de vakantie zo vroeg is zitten veel mensen nog op school, en kunnen dus niet mee. Hoe kan ik de gereserveerde plaatsen bij juchem afzeggen?

En dan had ik nog een vraag, want zou graag door willen gaan om groves te bezoeken. Maar die vriendin wil dus niet meer. Zijn er ook dagen dat jullie met groepen gaan dat ik ook mee mag?

Tonny van Hemert:
Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar Geo Oss heeft een vrij actieve groep verzamelaars die regelmatig gaan. Zowel excursies als losse trips.

Groetjes,

Tonny.

Kristian Egberts:
Hoi Famke,

Minerals Foundation biedt (nog) geen excursies en/of trips aan, al hebben we wel de ambitie dit ooit uit te werken.

Je kunt wel op het forum mensen bij elkaar proberen te zoeken door op die manier de excursie zelf op te zetten, dat zou natuurlijk erg leuk zijn! Dus hopelijk krijg je reacties en anders zet ook je oproep bij het board 'Gezamenlijke Activiteiten': http://www.mineralsforum.eu/index.php?board=11.0

GEO Oss of kringen van GEA zijn beide samenwerkende partners van ons die wél excursies aan kunnen bieden, dus wellicht kun je daar ook een keer mee met een excursie :)

Groetjes,
Kristian

Famke:
Dankjewel voor de informatie, ik heb me er bij een naar hagen-hohenlimburg ingeschreven! Het lijkt mij ook leuk om er eens een naar beez of Landelies te organiseren! Of allebei samen.  ;D
Alleen zit ik momenteel midden in mijn studie en heb ik nog een aantal examens en evenementen haha.

victor swan:
Hi Famke
Beez is heel goed om te beginnen steeds leuk materiaal te vinden.

victor

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie