Bronze > Vraag en aanbod

Boek: Bolman - Handboek voor Edelsteenkunde

(1/3) > >>

Henk-Willem:
Hallo allen,
Ik weet dat ik hier nieuw ben, en om eerlijk te zijn is dit de enige reden dat ik mij heb aangemeld. Ik heb namelijk dit boek in de kast staan, en ik doe er verder niks meer mee. Dit forum leek mij de ideale plek om het te verkopen.

Het is het bijna vuistdikke boek van Bolman, Handboek voor Edelsteenkunde. Het verkeert is bijna nieuwstaat (met originele kaft).







Als richtprijs had ik 50 euro in gedachten, maar ik sta open voor biedingen. Verzending kan zowel via PostNL als Kiala gebeuren.

Bij interesse kunt u mij een PM of mail sturen.

Met vriendelijke groet,
Henk-Willem

Daniel Middel:
Hoi Henk-Willem, zou je voor de geïnteresseerden hier kunnen vermelden om welke druk het gaat? Als ik Google op dit boek, variëren de vraagprijzen nogal afhankelijk van de druk.
Alvast bedankt!

Henk-Willem:
Beste Daniel,

Natuurlijk. Het boek is uitgegeven door H. J. Paris in 1950. En het heeft een totaal van 1037 pagina's.

Dezelfde druk kwam ik tegen op Catawiki, en daar is hij een tijd geleden verkocht voor 55 euro. Vandaar dat 50 euro mij wel redelijk leek.

Met vriendelijke groet,
Henk-Willem

Henk-Willem:
Maar voor de duidelijkheid, ik sta open voor biedingen.

Henk-Willem:
Hallo allen,

Ik ben deze een aantal keren meer voor 50 euro tegen gekomen. Daarom is de richtprijs nu 50 euro inclusief verzending.

Met vriendelijke groet,
Henk-Willem

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie