Bronze > Algemene discussie

Nieuw: Minerals Foundation Magazine (2017)!

(1/4) > >>

Team MF:
Eindelijk is het dan zo ver: het Minerals Foundation Magazine zal als uniek (kerst en nieuwjaar)cadeau voor al onze GOLD donateurs digitaal te lezen zijn!

Maar wat houdt het magazine eigenlijk in?

Minerals Foundation heeft al langer de ambitie om verschillende speciale en uitgebreide verslagen van mineralenzoektochten extra aandacht te geven, omdat ze niet onderbelicht moeten worden en ze erg interessant zijn om te lezen. Zodoende hebben we in het najaar van 2017 een proef gedaan of het haalbaar is een (digitaal) magazine uit te brengen: Minerals Foundation Magazine! Op enkele beurzen hadden we al wat proefdrukken meegenomen en de reacties waren overwegend zeer positief, wat ons natuurlijk motiveerde om er mee door te gaan.

Aangezien dit een tijdrovend en intensief proces is geweest, gaan we dit magazine speciaal aan al onze GOLD donateurs aanbieden (Hoe word je Gold? Lees hier). Dit doen we nu met een digitaal magazine, maar we hopen in de toekomst er ook daadwerkelijk (meerdere) exemplaren van te laten drukken.

Wij wensen jullie alvast veel lees- en kijkplezier in dit uitgebreide magazine! Houd alvast je mailbox in de gaten de komende tijd! En mocht je een vraag of feedback hebben, kun je met ons contact opnemen via het contactformulier of hier op het forum eenvoudig je bericht plaatsen.

Groet,
Team MF

Team MF:
Even alle info op een rijtje:

- Digitaal magazine voor alle GOLD donateurs

- Uitgave is rond kerst 2017

- Je ontvangt het magazine in je mailbox

- En houd de homepage en het forum in de gaten

Team MF:
Alvast een voorproefje:

jacques feijen:
Hee jongens,

Ik zie dat er ook een fysieke uitgave is!
Kunnen wij daar ook aan geraken?
Je begint ten slotte met een idee en hoopt dat het concreet gerealiseerd wordt.
Ik hoor van jullie,

Hartelijke groet,

Jacques

Kristian Egberts:

--- Citaat van: jacques feijen op december 22, 2017, 16:16:18 ---Hee jongens,

Ik zie dat er ook een fysieke uitgave is!
Kunnen wij daar ook aan geraken?
Je begint ten slotte met een idee en hoopt dat het concreet gerealiseerd wordt.
Ik hoor van jullie,

Hartelijke groet,

Jacques

--- Einde van citaat ---

Hoi Jacques!

Binnenkort krijgt iedere GOLD donateur sowieso het magazine via een exclusieve nieuwsbrief in zijn/haar mailbox. Dus het uitbrengen is op dat gebied gelukt :)

De uitgave die je op de foto ziet, is een proefdruk waarvan we maar enkele exemplaren hebben. Het laten drukken van deze magazines is helaas voor de stichting erg prijzig, maar als er bijvoorbeeld 5 of meer geinteresseerden zijn die er een bijdrage voor over hebben, kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn en wat het kost om een kleine oplage te laten maken?

Groetjes,
Kristian

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie