GEA Geologie Bodemschat Geo Oss Kristalmuseum

Auteur Topic: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO  (gelezen 15384 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel Middel

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 3070
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #15 Gepost op: november 09, 2015, 10:16:21 »
Dank je wel voor het hele verhaal Leo, maar wat een zware ervaring moet dat geweest zijn.
Als ik het zo lees hebben jullie erg goed gehandeld en mag Rien van geluk spreken dat jullie er op tijd bij zijn geweest. Goed om te horen dat het de goede kant met hem op gaat!

mahoekstra

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 113
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #16 Gepost op: november 09, 2015, 12:26:07 »
Mijn hemel wat heftig voor jullie zeg. Blij dat het beter gaat met Rien.

John de Bruijn

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 1743
    • mineralsfoundation
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #17 Gepost op: november 10, 2015, 15:42:17 »
Hoi Leo

Bedankt voor het uitgebreide verslag van dit tragisch ongeval. Zal voor jullie ook wel een nachtmerrie zijn geweest om dit van dichtbij mee te maken want je doet natuurlijk wat je kunt doen maar door de locatie waar jullie zaten zijn jullie echt tot het uiterste op de proef gesteld. Knap van jou en Henk dat jullie Rien zo goed hebben geholpen. 
We hadden het verhaal natuurlijk al voor een deel van Jonna vernomen en kaartjes om hem beterschap te wensen zullen ook massaal zijn verstuurd maar altijd goed om nu uitgebreid te lezen hoe het allemaal is gebeurt. Ik sprak Peter afgelopen zondag op de beurs van Geo Oss en die vertelde mij dat Rien weer aanspreekbaar is. Gelukkig maar en hopen dat hij weer helemaal herstelt want het mooiste in je leven is toch dat je door kunt gaan.

Heel veel sterkte en beterschap en de groetjes aan Rien en Jonna als je die weer spreekt.

John   
Het vinden is leuker als je zelf zoekt.

Leo Engelen

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 683
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #18 Gepost op: november 10, 2015, 20:55:50 »
Ik wil hierbij iedereen bedanken voor jullie medeleven,Rien is inmiddels weer thuis en zodra hij voldoende is hersteld dan gaan we Rien opzoeken.
We hebben voor hem ook nog wat stenen verzameld en hij heeft mij gevraagd of we volgend voorjaar weer op pad kunnen gaan en als alles goed verloopt gaat dat ook gebeuren.
Nogmaals bedankt iedereen.

groeten Leo

Jan de Boer

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 167
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #19 Gepost op: november 11, 2015, 18:31:30 »
Hallo Leo

Bedankt voor het verslag van Rien,s ongeval en respect voor het handelen in zo,n moeilijk moment,wens Rien en Jona verder veel sterkte ,als je hun ziet/spreek.
Gr Jan

Wacht niet tot later,want als later eerder komt, ben je te laat

Rien

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 105
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #20 Gepost op: maart 19, 2016, 15:25:42 »
Hoogste tijd om terug te keren bij jullie op het Forum.Vreemd, maar wat er gebeurde in Marokko weet ik weinig van,een totale  ,,blac out  '' van een dag er voor tot een week erna,totaal geheugen verlies,voor mij begon het vanuit het derde ziekenhuis,met een ambulence vliegtuig naar Gent in belgie gevlogen,en geopereeerd ,daarna gingen de zaken erg verkeerd,een nacht thuis ,foute boel,bloedverlies en midden in de nacht met een ambulance  naar een ander zienhuis ,geopereerd en nog lang nablijven met ongeveer 9 bloedtransfusie's.het zij zo.
Het gaat weer beter,moet nog op krachten komen maar maak al weer plannen,nog wat goede raad van mij.
1)Ga met een goede patner op grote expeditie's die weten en doen wat moet, zoals Leo.
2)Neem een goede verzekering,zelf heb ik een World full protection van Allianz,indien nodig,erg hard nodig.
3)Een goed eerste hulp pakket,altijd bij je houden.       Veel dank aan de velen die mij schreven,blij was ik met veel post, ontvangen van jullie.  Henk bedankt en vooral mijn grote dank aan mijn kameraad Leo met een gouden randje voor al de goede zorgen en handelingen die nodig waren,zelf kon ik niets, September naar Marokko.  Rien

John de Bruijn

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 1743
    • mineralsfoundation
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #21 Gepost op: maart 19, 2016, 19:11:18 »
Hoi Rien

Leuk dat je weer terug bent op het forum.
Ik heb het hele verhaal van Leo gehoord en je mag inderdaad heel trots zijn op zulke vrienden, goed om te lezen dat je nu alweer plannen maakt.

Heel veel sterkte bij het verdere herstel en groetjes

John
Het vinden is leuker als je zelf zoekt.

mahoekstra

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 113
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #22 Gepost op: maart 19, 2016, 23:36:20 »
Beste Rien blij met je update en dat het weer beter gaat met je. Zo goed dat je dit jaar weer op reis gaat. Belangrijke tips, er kan helaas altijd wat mis gaan.

Bert de Ruiter

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 2228
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #23 Gepost op: maart 20, 2016, 09:42:23 »
Hoi Rien,

Goed te horen dat je aan de beterende hand bent. Wat een gedoe als je het allemaal weer zo terug leest. Blij met de goede afloop.

Ajuus,

Bert
Kijk op http://macrowereld.com/index.html voor mijn andere hobby :-)

Erwin Bras

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 1658
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #24 Gepost op: maart 21, 2016, 08:37:51 »
Hallo Rien,

Fijn om weer  van je te horen,  het zal een spannende tijd voor je zijn geweest.

Beterschap verder met het op krachten komen. ;)
Greetz,

Erwin

Henrie G. Heikens

  • Administrator
  • ****
  • Berichten: 3476
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #25 Gepost op: maart 21, 2016, 11:36:32 »
Rien, fijn te horen dat het weer beter gaat, en dat je alweer plannen maakt voor een nieuwe zoektocht
A bad day Digging is stil better than a good day at Work.

Robert Komduur

  • Administrator
  • ****
  • Berichten: 3451
Re: WAT ER MET RIEN HARTMAN GEBEURD IS IN MAROKKO
« Reactie #26 Gepost op: maart 21, 2016, 16:28:46 »
Rien,

Fijn je hier weer terug te zien op het forum!

Gr. Robert