Bronze > Algemene discussie

Field-Map Tool voor Gold donateurs

<< < (2/2)

Jan Timmer:
Misschien de mogelijkheid om een foto te plaatsen. Veel natuurlijke locaties kunnen anders moeilijk te herkennen zijn voor de mensen die daar op de locatie aankomen.

Ik heb er vandaag al direct gebruik van gemaakt om locaties toe te kunnen voegen en heb 4 locaties in polen toegevoegd

Kristian Egberts:

--- Citaat van: Jan Timmer op oktober 18, 2016, 17:35:39 ---Misschien de mogelijkheid om een foto te plaatsen. Veel natuurlijke locaties kunnen anders moeilijk te herkennen zijn voor de mensen die daar op de locatie aankomen.

Ik heb er vandaag al direct gebruik van gemaakt om locaties toe te kunnen voegen en heb 4 locaties in polen toegevoegd

--- Einde van citaat ---

Dankjewel Jan!

En de foto's toevoegen is een goede aanvulling, we gaan er naar kijken :)

Groetjes,
Kristian

John de Bruijn:

--- Citaat van: Jan Timmer op oktober 18, 2016, 17:35:39 ---Misschien de mogelijkheid om een foto te plaatsen. Veel natuurlijke locaties kunnen anders moeilijk te herkennen zijn voor de mensen die daar op de locatie aankomen.

Ik heb er vandaag al direct gebruik van gemaakt om locaties toe te kunnen voegen en heb 4 locaties in polen toegevoegd

--- Einde van citaat ---

Beste Jan

Mooi dat je al verschillende Field-Maps met de nieuwe Tool hebt aangemaakt en een goede vraag. Het is een bewuste keuze om geen foto's meer bij de Fiel-Maps zelf te plaatsen en meer gebruik te gaan maken van het forum om mensen van aanvullende informatie te voorzien. Na het plaatsen en de goedkeuring verschijnt de nieuwe Field-Map op het forum, onder het bericht kun je een reactie plaatsen met tips en foto's van de betreffende vindplaats. Mensen die bekend zijn met de locatie zien daardoor deze informatie sneller en kunnen hier dan weer op reageren.

Met vriendelijke groet

John de Bruijn

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie