Bronze > Algemene discussie

Nieuw: Minerals Foundation Magazine (2017)!

<< < (2/4) > >>

Jean Pierre Pihay:
Hallo

Ik heb een gedrukt exemplaar kunnen inkijken op de voordracht van MKA vorige maand.
Het is inderdaad een knap stukje werk. Hopelijk blijft dit magazine ook gedrukt verkrijgbaar.
Als liefhebber van "gedrukte informatie" geniet dit nog altijd mijn voorkeur.

Groeten
Jean Pierre Pihay

Kristian Egberts:

--- Citaat van: Jean Pierre Pihay op december 22, 2017, 18:29:44 ---Hallo

Ik heb een gedrukt exemplaar kunnen inkijken op de voordracht van MKA vorige maand.
Het is inderdaad een knap stukje werk. Hopelijk blijft dit magazine ook gedrukt verkrijgbaar.
Als liefhebber van "gedrukte informatie" geniet dit nog altijd mijn voorkeur.

Groeten
Jean Pierre Pihay

--- Einde van citaat ---

Hoi Jean Pierre,

Super om te horen, dankjewel!

We hebben inderdaad ook graag een gedrukte versie, maar de kosten zijn helaas erg hoog. Maar zoals ik ook tegen Jacques zei: mochten er verschillende aanvragen komen voor een gedrukte versie, willen we graag onderzoeken wat de mogelijkheden zijn en wat het zou kosten.

En jammer dat we tijdens de MKA avond elkaar niet uitgebreid hebben gesproken :) Wellicht een volgende keer!

Groetjes,
Kristian

Team MF:
Vandaag weer een mooie update over de inhoud én de kaft van het magazine!

In de eerste editie van het magazine zijn 4 exclusieve, nog niet eerder gedeelde, verhalen te lezen van David Nieto, Jacques Feijen, Daniel Middel en Kristian Egberts.

Met hun unieke verhaal met foto's laten ze de volgende onderwerpen zien:

- David Nieto: Tasmanië - De droom van iedere mineralenverzamelaar

- Jacques Feijen: Lavrion - Nog steeds een Eldorado voor mineralen

- Daniel Middel: Navajún - Meer pyriet dan één mens ooit kan dragen

- Kristian Egberts: Het groene goud - fluoriet uit steengroeve Juchem

Daarnaast zijn in het magazine verschillende andere onderwerpen te lezen over de stichting, maar ook enkele sfeerbeelden van mineralenzoektochten én enkele winnaars met de Foto van de Maand!!

Groet,
Team MF

Team MF:
En vandaag is het dan zo ver...

Het Minerals Foundation Magazine komt vandaag in de mailbox van al onze GOLD donateurs!

Alvast veel lees- en kijkplezier allemaal :)

Team MF:
We zijn al weer de kerstperiode voorbij en zijn 2018 in gevlogen en kunnen o.a. terugkijken op de eerste uitgave van het Minerals Foundation Magazine.

Via verschillende kanalen (mail, social media en op het forum) hebben we veel positieve reacties ontvangen van jullie, daarvoor dank!

Maar we zijn ook benieuwd wie het magazine nog meer heeft gelezen en wat je er van vond, maar ook: heb je interesse om een artikel te schrijven en in het volgende magazine te komen? Laat het dan vooral aan ons weten! Wie weet komt je artikel in de volgende editie!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie