GEA Geologie Bodemschat Geo Oss Kristalmuseum

Auteur Topic: Wat vind ik op dit forum?  (gelezen 14950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Team MF

  • *****
  • Berichten: 568
Wat vind ik op dit forum?
« Gepost op: januari 24, 2014, 11:21:54 »
Wat vind ik op dit forum?
Mineralen Forum is opgezet voor het identificeren, zoeken, fotograferen en verzamelen van mineralen. Het forum is gekoppeld met onze mineralen database www.mineralsfoundation.eu waar u diverse locaties kan vinden om zelf op zoek te gaan naar mineralen. Van iedere vindplaats in de database bieden wij een forum topic aan, waar u informatie kan delen en bekijken rondom deze locaties.

Het forum is, net als de website www.mineralsfoundation.eu, onderverdeeld in Bronze en Gold secties. Afhankelijk van uw Bronze of Gold profiel, krijgt u inzicht in meer of minder boards op het forum. Enkele voorbeelden zijn 'Vindplaatsen', 'Eigenschappen & Presentatie', 'Fotografie & Bewerken', 'Determinatie' en nog veel meer!

Daarnaast groeit de content van de website dagelijks, dus u krijgt altijd nieuwe info!

Zodra u bent geregistreerd bent op het forum, zal u na goedkeuring van de beheerders, toegang krijgen tot de Bronze of Gold sectie. Dit hangt af van uw eigen keuze. Om aan te melden en uw keuze te maken, zie dit topic: http://www.mineralsforum.eu/index.php?topic=40.0
« Laatst bewerkt op: december 16, 2015, 08:00:29 door Robert Komduur »