GEA Geologie Bodemschat Geo Oss Kristalmuseum

Auteur Topic: Herdruk van het boek "kristalmofologie" nu beschikbaar!  (gelezen 7549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

David

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 185
Herdruk van het boek "kristalmofologie" nu beschikbaar!
« Gepost op: april 10, 2017, 16:29:26 »
Het boek "Kristalmorfologie, een inleiding in de geometrische kristallografie" van Paul Tambuyser dat in oktober 2014 verscheen, was in minder dan een jaar reeds uitverkocht. Omdat er regelmatig nog vraag naar is, wordt nu een beperkte herdruk gemaakt. Wie belangstelling heeft kan een exemplaar bestellen door een e-mailtje te sturen aan paul@mineralogy.eu. De prijs blijft dezelfde als de eerste druk; € 29,50 (of € 33,50 verzending binnen NL ).
Zie ook de recensie op http://www.minerant.org/recensies/REV-kristalmorfologie.pdf

John de Bruijn

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 1743
    • mineralsfoundation
Re: Herdruk van het boek "kristalmofologie" nu beschikbaar!
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2018, 19:55:38 »
Er is nu meer bekend over de herdruk staat er op de site van de MKA (Mineralogische Kring Antwerpen).

Boek "Kristalmorfologie" opnieuw in herdruk

Heb je belangstelling in kristallen en hun morfologie, wil je er meer van weten en vooral meer van begrijpen zonder dat er ingewikkelde wiskunde aan te pas komt? Dan is dit wellicht een laatste kans.

Wegens blijvende vraag, voorzie ik nu een tweede herdruk van mijn boek "Kristalmorfologie, een inleiding in de geometrische kristallografie". Maar in verband met de oplage zou het handig zijn als ik een idee had van wie nog een exemplaar wil aanschaffen. De prijs blijft dezelfde als de eerste druk; € 29,50 af te halen op MKA-vergadering (of € 34,50 incl. verzending NL of B). Bij twijfel lees ook de recensie.

Belangstelling? Stuur een e-mailtje naar paul@mineralogy.eu en reserveer je exemplaar (herdruk eind januari 2018)

Paul Tambuyser
paul@mineralogy.eu

Bron: http://www.minerant.org/MKA/
« Laatst bewerkt op: januari 18, 2018, 14:19:18 door Henrie G. Heikens »
Het vinden is leuker als je zelf zoekt.