GEA Geologie Bodemschat Geo Oss Kristalmuseum

Auteur Topic: Vakantie Idar oberstein  (gelezen 13654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Famke

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 7
Vakantie Idar oberstein
« Gepost op: april 13, 2018, 09:19:59 »
Beste allemaal,

Eerder vroeg ik naar tips voor de grove juchem. Het is allemaal gelukt en alles is geregeld en aangevraagd! Nou wil die vriendin met wie ik zou gaan ineens met alles niet meer mee... Daar baal ik zelf natuurlijk erg van. Ik wil nog steeds naar die grove gaan. Nou was mijn vraag of er meer mensen gaan op 23 en 24 juni. Zodat ik wel kan gaan, maar niet alleen. En een andere vraag, ik heb dan voor mijzelf voor 2 dagen aangevraagd maar ook voor haar. Kan ik daarvoor misschien iemand anders mee nemen of moet ik die cancelen?

Alvast bedankt!!

Kristian Egberts

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 4368
    • Mineralenwereld
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2018, 09:54:40 »
Hoi Famke!

Wat jammer dat je vriendin niet meer mee wil! Dat moet alleen de trip naar de Juchem niet verpesten :)

Betreffende de gereserveerde plaatsen: je hebt als het goed is een mail met aanmeldcode ontvangen, toen je hebt gereserveerd via de Juchem site. Nu kun je 'stornieren' (zie site Juchem) bij de betreffende datum door je code op te geven. Zo lever je de plaats in en kan iemand anders boeken.

Groetjes,
Kristian

Famke

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 7
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #2 Gepost op: april 13, 2018, 10:13:25 »
Oke dankje voor het reageren! Nu nog iemand anders vinden die mee wil haha

Kristian Egberts

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 4368
    • Mineralenwereld
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2018, 10:16:35 »
Oke dankje voor het reageren! Nu nog iemand anders vinden die mee wil haha

Hopelijk lukt dat ! Alvast succes ! :)

Jean Pierre Pihay

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 77
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #4 Gepost op: april 13, 2018, 18:47:53 »
Hallo
Ik ben in Idar van 18 t/m 25 juni en heb zaterdag 23 juni een plaatsje gereserveerd in de Juchem.

Jean Pierre

Famke

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 7
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #5 Gepost op: april 15, 2018, 08:28:16 »
Ik denk dat ik toch de keuze moet maken om het af te zeggen... Doordat de vakantie zo vroeg is zitten veel mensen nog op school, en kunnen dus niet mee. Hoe kan ik de gereserveerde plaatsen bij juchem afzeggen?

En dan had ik nog een vraag, want zou graag door willen gaan om groves te bezoeken. Maar die vriendin wil dus niet meer. Zijn er ook dagen dat jullie met groepen gaan dat ik ook mee mag?

Tonny van Hemert

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 136
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #6 Gepost op: april 15, 2018, 12:31:48 »
Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar Geo Oss heeft een vrij actieve groep verzamelaars die regelmatig gaan. Zowel excursies als losse trips.

Groetjes,

Tonny.

Kristian Egberts

  • Bronze member
  • *
  • Berichten: 4368
    • Mineralenwereld
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #7 Gepost op: april 15, 2018, 13:07:27 »
Hoi Famke,

Minerals Foundation biedt (nog) geen excursies en/of trips aan, al hebben we wel de ambitie dit ooit uit te werken.

Je kunt wel op het forum mensen bij elkaar proberen te zoeken door op die manier de excursie zelf op te zetten, dat zou natuurlijk erg leuk zijn! Dus hopelijk krijg je reacties en anders zet ook je oproep bij het board 'Gezamenlijke Activiteiten': http://www.mineralsforum.eu/index.php?board=11.0

GEO Oss of kringen van GEA zijn beide samenwerkende partners van ons die wél excursies aan kunnen bieden, dus wellicht kun je daar ook een keer mee met een excursie :)

Groetjes,
Kristian

Famke

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 7
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #8 Gepost op: april 15, 2018, 17:10:03 »
Dankjewel voor de informatie, ik heb me er bij een naar hagen-hohenlimburg ingeschreven! Het lijkt mij ook leuk om er eens een naar beez of Landelies te organiseren! Of allebei samen.  ;D
Alleen zit ik momenteel midden in mijn studie en heb ik nog een aantal examens en evenementen haha.

victor swan

  • Gold member
  • **
  • Berichten: 154
Re: Vakantie Idar oberstein
« Reactie #9 Gepost op: april 15, 2018, 17:41:16 »
Hi Famke
Beez is heel goed om te beginnen steeds leuk materiaal te vinden.

victor